تیم کاتای شهید زین الدین قهرمان مرحله چهارم لیگ کاراته وان شد

به گزارش مهسان بلاگ، علی سلطانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در چهارمین مرحله لیگ کاراته وان کشور که جمعه شب در کرمان به کار خود سرانجام داد تیم کاتای شهید زین الدین متشکل از سید مجید وکیلی، متین زارع و مهرآیین پلاتینی با سه برد قاطع بر سکوی نخست رقابت های کاتای تیمی ایستاد.

تیم کاتای شهید زین الدین قهرمان مرحله چهارم لیگ کاراته وان شد

وی اضافه نمود: این تیم در دیدار نخست با کاتای سوپاریم پی و نتیجه 4 بر یک تیم شیراز با کاتای گوجو شیهو شو را از پیش رو برداشت و در دومین بازی با اجرای کاتای پایکو در مصاف با تیم کردستان با کاتای کان کوشو و نتیجه پنج بر یک پیروز شد و به فینال راه یافتند.

مربی تیم کاتای شهید زین الدین قم گفت: در فینال این مسابقات نیز تیم جندی شاپور حریف کاتاروهای یکدست و خوش استیل نشد و بانتیجه پنج بر صفر شکست خورد. در این دیدار تیم شهید زین الدین کاتای کاسا کان شو و تیم جندی شاپور کاتای کان کوشو را اجرا کردند.

سلطانی بیان داشت: این تیم با ترکیب کاراته کاهای قم و تهران تشکیل شده که سید مجید وکیلی در باشگاه شهید زین الدین قم و از شاگردان برادران سلطانی و متین زارع و مهرآیین پلاتینی از باشگاه شهید کبکانیان تهران و تحت راهنمایی حسین پارسی فعالیت می نمایند.

وی مطرح کرد: متین محمدی یکتا کاتاروی قمی نیز در این مسابقات در کاتای انفرادی پس از پیروزی بر حریفی از استان فارس در دور اول، با شکست برابر رضا پوردهقان از کرمان در دور دوم از راهیابی به دور بعد بازماند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2943

به "تیم کاتای شهید زین الدین قهرمان مرحله چهارم لیگ کاراته وان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کاتای شهید زین الدین قهرمان مرحله چهارم لیگ کاراته وان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید