تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه ضروری است

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: ارزآوری گردشگر درمانی پنج برابر گردشگر عادی است.

تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه ضروری است

به گزارش میراث آکیا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری امروز چهارشنبه 1 خرداد در بازدید از پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه به همراه استاندار کرمانشاه، گفت: هدف از احداث این پروژه ارائه خدمات پزشکی در سطح بین المللی به گردشگران سلامت است.

او با بیان اینکه باید یک چهارچوب رسمی برای جذب و هدایت گردشگران سلامت در استان شکل بگیرد شرح داد: با توجه به هم مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق سالانه بیماران متعددی از این کشور برای درمان از طریق مرزهای استان وارد می شوند اما متاسفانه بنا به دلایل متعدد از جمله نبود امکانات خاص گردشگری سلامت به استان های دیگر مراجعه می نمایند.

قادری با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت از جمله برنامه های محوری این اداره کل است، اضافه کرد: با توجه به این ظرفیت تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت شهر کرمانشاه ضروری و نیاز به حمایت همه مسئولان امر دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اهمیت این پروژه را به لحاظ ارز آوری، ایجاد اشتغال و تمرکز زدایی و ارائه خدمات درمانی در سطح بین المللی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امیدواریم برای اختصاص تسهیلات لازم به این پروژه همراهی و همکاری لازم در سطح استان و کشور صورت بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه را در غرب کشور بی نظیر توصیف کرد و گفت: برای فراهم کردن شرایط تکمیل پروژه با همه توان حمایت می کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در سرانجام ابراز امیدواری کرد با تامین منابع مالی این پروژه در سال 99 به بهره برداری برسد.

مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه در ابتدای بلوار تاق بستان با مشارکت37 تن از پزشکان استان با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

این پروژه بیمارستانی با رویکرد گردشگری سلامت به عنوان یک مرکز با طراحی لوکس با امکاناتی از جمله هتل، گیم سنتر، صرافی، دفتر خدمات گردشگری، فروشگاه های عرضه صنایع دستی و... در راستای توسعه توریسم درمانی استان احداث می شود.

سرمایه گذاران پروژه تا کنون نزدیک به 22 میلیارد تومان هزینه کرده اند، که در صورت اختصاص تسهیلات تا سرانجام 98 ساختمان تکمیل و آماده تجهیز می شود.

این پروژه با 270 نفر اشتغال مستقیم می تواند نقش بسزایی در ارزآوری، اشتغال زایی، تمرکز زدایی و توسعه توریسم درمانی استان ایفا کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15066

به "تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید