فراوری قدرتمندترین تراشه دنیا برای ساعت های هوشمند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، کوالکوم آخرین بار دو سال و نیم قبل تراشه جدیدی را برای استفاده در ساعت های هوشمند عرضه کرد و از آن موقع ساعت های هوشمند اندرویدی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند، اما از نظر سخت افزاری محدود مانده اند.

فراوری قدرتمندترین تراشه دنیا برای ساعت های هوشمند

تراشه جدید که Snapdragon Wear 3100 نام دارد، عمر باتری ساعت های هوشمند را هم افزایش می دهد و لذا مدت زمان روشن ماندن نمایشگرهای این ساعت ها افزایش می یابد.

همچنین یک پردازنده ثانویه کم مصرف به Snapdragon Wear 3100 اضافه گردیده تا ساعت هوشمند مذکور بتواند در زمانی که فرد از آن استفاده نمی کند حداقل فعالیت های مورد احتیاج را انجام دهد. پردازنده مذکور حسگر ساعت را هم فعال نگه می دارد و مصرف برق آن تا 20 برابر کمتر از پردازنده اصلی Snapdragon Wear 3100 است.

با استفاده از این تراشه ساعت های هوشمند به مدت بیش از یک روز احتیاجی به شارژ باتری نخواهند داشت و در صورت استفاده مداوم از ساعت هم عمر باتری آنها تا 5 ساعت بیشتر خواهد بود. با این تغییرات شرکت های سازنده ساعت های هوشمند می توانند از باتری های کوچک تری استفاده نمایند و لذا این ساعت ها باریک تر خواهند شد.

افزایش سازگاری با جی پی اس نیز از جمله مزایای Snapdragon Wear 3100 است. انتظار می رود اولین ساعت های مجهز به این تراشه تا قبل از خاتمه امسال میلادی عرضه شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1328

به "فراوری قدرتمندترین تراشه دنیا برای ساعت های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری قدرتمندترین تراشه دنیا برای ساعت های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید