تمجید سایت فیبا از حامد حدادی

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی بسکتبال ایران برای سومین سال متوالی در جام جهانی شرکت خواهد نمود و شکی نیست که بزرگ ترین دلیل آن، حامد حدادی است.

تمجید سایت فیبا از حامد حدادی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دنیای بسکتبال، 7 تیم آسیایی حاضر در جام دنیای بسکتبال 2019 از تمام پتانسیل ستاره های خود برای درخشش در این مسابقات استفاده خواهند کرد. این ستاره ها نه تنها در جام دنیای، امید تیم های خود هستند بلکه در مسابقات آسیایی گذشته، توانایی های خود را اثبات نموده اند.

تیم ملی ایران برای سومین سال متوالی در جام دنیای شرکت خواهد نمود و شکی نیست که بزرگ ترین دلیل آن، حامد حدادی است. پیش از اینکه حدادی و تیم ملی ایران به جام دنیای برسند باید رجحان خود را در آسیا اثبات می کردند و این کار را انجام شد.

حدادی در کاپ آسیای 2007 آمار 13.4 امتیاز و 9.6 ریباند در هر بازی را ثبت کرد تا ایران برای نخستین بار به عنوان قهرمانی آسیا برسد. حدادی در بازی فینال مقابل لبنان 31 امتیاز و 10 ریباند کسب کرد.

حامد حدادی پس از حضور در 5 کاپ آسیا، و داشتن 4 عنوان باارزش ترین بازیکن و 3 جام قهرمانی آسیا آماده است تا در سطح دنیا، خودنمایی کند.

+

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16007

به "تمجید سایت فیبا از حامد حدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سایت فیبا از حامد حدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید