تخفیف 40 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی استان مرکزی در نوروز 98

به گزارش مهسان بلاگ، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفراستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد سه شنبه 14 اسفند 97 برگزار گردید.

تخفیف 40 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی استان مرکزی در نوروز 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان مرکزی، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این جلسه گفت: براساس اقدامات اجرا شده در ستاد خدمات سفر نوروزی امیدواریم استان از حالت گذری به مقصدی برای حضور گردشگران تبدیل گردد.

او با بیان اینکه 10 کمیته برای ارایه هر بیشتر خدمات به مسافران نورزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان تشکیل شده است، گفت: کمیته حمل و نقل و راهداری با مسئولیت اداره کل راهداری، امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال احمر، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی با مسئولیت ستاد فرماندهی انتظامی استان و شهرداری ها و همیاری ها نیز با مسئولیت دفتر امور شهری شوراهای اسلامی استانداری مرکزی به مسافران نورزوی خدمات رسانی می نمایند.

ایزدی اضافه نمود: کمیته برنامه ریزی و آمار و کمیته خدمات اسکان و رفاه با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی، نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت، ارزیابی عملکرد اداره کل بازرسی استانداری، بهداشتی و پزشکی با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و اطلاعات، تبلیغات و فضای مجازی با مسئولیت اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی به مسافران نورزی خدمات رسانی می نمایند.

ایزدی در این نشست از برگزاری تورهای رایگان در 12 شهرستان استان اطلاع داد و گفت: در یک جلسه مشترک با شهرداری مقرر شد در ایام نوروز تور رایگان به نقاط گردشگری 12 شهر استان صورت پذیرد و در این راستا تأمین سرویس ایاب و ذهاب با همکاری شهرداری انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی توضیح داد: توزیع اقلام تبلیغاتی، تخفیف بلیت موزه ها برای بازدید علاقه مندان و مسافرین نوروزی از دیگر اقدامات سازمان میراث فرهنگی در ایام نوروز است.

او از اسکان موقت مسافران نوروزی در نمایشگاه بین المللی در شهر اراک اطلاع داد و اعلام کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی و با توجه به بارش ها در ایام نوروز مقرر شد در این ایام اسکان مسافرین نوروزی در نمایشگاه صورت پذیرد.

او در ادامه گفت: محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان در اراک برای اسکان موقت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی پیشنهاد می گردد فرمانداران و شهرداران دیگر شهرستان ها می توانند برای اسکان مسافرین نوروزی یک سالن ورزشی را مهیا نمایند.

ایزدی از ارائه تخفیف 40 درصدی هتلداران و مراکز اقامتی در ایام نوروز اطلاع داد و اضافه نمود: برای حضور هتلداران در چرخه صنعت گردشگری و استقبال گردشگران برای اقامت در هتل ها و مراکز اقامتی مقرر شد جامعه هتلداران تخفیف 40 درصدی را برای مسافرین نوروزی لحاظ نمایند.

وی اعلام نمود: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی و به منظور استقبال بهتر یک نوروزگاه در محل قزل پارک برپا می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی و جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در سرانجام ضمن تاکید بر انجام وظایف کمیته های ده گانه گفت: افزایش ماندگاری مسافران نوروزی با معرفی جاذبه های فرهنگی و طبیعی اولویت اصلی ستاد خدمات سفر این استان است و در سرانجام ستاد نوروزی کمیته ها ارزیابی و کمیته برتر معرفی خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6477

به "تخفیف 40 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی استان مرکزی در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 40 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی استان مرکزی در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید