بیش از 400 نفر روی Cyberpunk 2077 کار می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، موفقیت کم سابقه بازی The Witcher 3، استودیوی سی دی پراجکت را در شرایط کاملا متفاوتی قرار داد و سبب شد تا در هر جنبه ای پیشرفت کند. آن ها توفیق این را داشتند که با ثروت به دست آمده فضای کاری خود را گسترش دهند و سراغ آثار جاه طلبانه تری بروند. به همین دلیل، به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد تعداد اعضای استودیو از زمان انتشار قسمت سوم ویچر حدود 60 درصد افزایش پیدا نموده است؛ خبری که بازتابنده فروغ سی دی پراجکت و گسترش آن ها است.

بیش از 400 نفر روی Cyberpunk 2077 کار می نمایند

چند وقت پیش در خبر مهمی اعلام شد که سباستین استپیه (کارگردان سایبرپانک 2077) استودیو سی دی پراجکت را به مقصد بلیزارد ترک نموده است. این خبر نگرانی عده زیادی را در بر داشت، چرا که کارگردان نقش بسیار مهمی در ساخت اثر ایفا می نماید و جدا شدن او از تیم، به هر دلیلی، مسائلی اعم از توقف ساخت یا تغییر چشم اندازهای پروژه در پی خواهد داشت. به همین منظور یکی از نشریات لهستانی به سراغ این تیم رفته و سوالاتی را در این باره مطرح نموده است.

تیم سازنده اعتقاد دارد این جدایی تاثیری در روند ساخت بازی نخواهد داشت: جدایی او تغییری در سرعت ساخت آخرین بازی ما ایجاد نخواهد کرد. هم اکنون بیش از چهارصد نفر مشغول ساخت Cyberpunk 2077 هستند.

چهارصد نفر رقم بسیار زیادی برای یک استودیوی بازی سازی به حساب می آید. برای مقایسه بد نیست که بدانید تیم سازنده The Witcher 3 از 250 نفر تشکیل شده بود.

به حتم در این مدت سی دی پراجکت بیکار ننشسته و سعی نموده تا افراد متخصص زیادی را به تیم اضافه کند. به عنوان مثال می توان به پیوستن طراح ارشد بازی Rime اشاره نمود که در سال 2018 به تیم سازنده بازی ملحق شد.

دانستن این آمار و ارقام ناخودآگاه میزان انتظارات ما را از Cyberpunk 2077 افزایش می دهد. حالا می دانیم که سازندگان قصد دارند از نظر فنی با کیفیت Red Dead Redemption 2 رقابت نمایند. تریلر گیم پلی بازی را هم نباید فراموش کرد. بعد از آن تریلر، عده زیادی از بازی نمایندگان سطح توقعات خود را به بالاترین حد رساندند و حالا همگی منتظر یک شاهکار دیگر از این استودیوی لهستانی هستیم.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی در نظر گرفته نشده است. اما چندین ماه پیش اعلام شده بود که بازی از ابتدا تا سرانجام قابل تجربه است. بنابراین می توان حدس زد که سازندگان در مرحله باگ گیری و برطرف مسائل فنی قرار دارند.

منبع: DualShockers

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5384

به "بیش از 400 نفر روی Cyberpunk 2077 کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 400 نفر روی Cyberpunk 2077 کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید