بهره مندی از 40 میلیون ریال اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی طرح تخفیف 40 درصدی استفاده از خدمات آزمایشگاهی را ارائه کرد که استفاده از این طرح تا خاتمه خردادماه سال 98 تمدید شد.

بهره مندی از 40 میلیون ریال اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی تمدید شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی طرح تخفیف 40 درصدی استفاده از خدمات آزمایشگاهی را ارائه کرد که استفاده از این طرح تا سرانجام خردادماه سال 98 تمدید شد.

در طرح تخفیف ویژه چهل سالگی انقلاب، هر عضو هیات علمی می تواند برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، از 40 درصد تخفیف تا سقف 40 میلیون ریال بهره مند گردد. ثبت نام در این طرح تا سرانجام سال 97 و استفاده از این طرح تخفیفی ویژه اعضای هیئت علمی سراسر کشور تا سرانجام خردادماه سال 98 تمدید شد.

20 درصد از این تخفیفات از سوی شبکه آزمایشگاهی و 20 درصد نیز توسط مراکز عضو شبکه تامین می گردد. اولویت نیز با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

این طرح همه خدمات آزمایشگاهی مراکز مشارکت نماینده را شامل می گردد. این خدمات در همه حوزه ها مانند نانو، زیست فناوری، خاک و محیط زیست، الکترونیک، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و ... هستند.

در این طرح پلت فرمی برای مدیریت تخفیفات ارائه شده به اساتید نیز ارائه شده است تا در صورت احتیاج، این مبلغ دریافتی توسط اساتید بین دانشجویان تقسیم گردد.

این تخفیفات به تمامی اساتید در تمامی رده های کاری اعم از استادیار، استاد تمام و غیره ارائه می گردد و از نظر نوع دانشگاه نیز محدودیتی وجود ندارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5883

به "بهره مندی از 40 میلیون ریال اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی از 40 میلیون ریال اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید