بهره برداری از 150 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرزاد فتاحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: از شروع دهه فجر تاکنون 10 زمین ورزشی رو باز و 25 خانه ورزش در روستاهای این استان تجهیز و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 150 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی

وی اضافه نمود: میز فوتبال دستی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ، دارت، تاتامی، توپ های فوتبال، والیبال و فوتسال از جمله لوازمی است که بین این خانه های ورزش روستایی توزیع شده و مورد استفاده ساکنان این مناطق قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: برای تجهیز خانه های ورزش روستایی 50 میلیون ریال و زمین های ورزشی 20 تا 30 میلیون ریال هزینه شده است و از بهمن پارسال تا سال جاری 150 خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه توضیح داد:طی هفته جاری دو پروژه زیرساختی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می گردد و همچنین طبق تفاهم نامه با وزیر ورزش سال آینده 100زمین چمن در استان احداث خواهد شد.

وی بیان نمود:با توجه به اینکه خراسان رضوی در ورزش های همگانی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد، هدف گذاری ما برای همه هیئت های ورزشی قرار گیری در بین سه استان برتر بوده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5597

به "بهره برداری از 150 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 150 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید