برگزاری مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان در اسفند ماه، شاگردان علیزاده با 7 اردو و 2 تورنمنت بین المللی به جهانی می رسند

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تا جهانی 2019 بلغارستان، 7 اردوی آماده سازی و همچنین حضور در دو تورنمنت بین المللی را تجربه خواهند کرد.

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان در اسفند ماه، شاگردان علیزاده با 7 اردو و 2 تورنمنت بین المللی به جهانی می رسند

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان فرنگی گروه الف که قرار بود روزهای 25 و 26 دی ماه در لاهیجان برگزار گردد، به تعویق افتاد و 11 و 12 بهمن این رقابت ها در قم به انجام خواهد رسید.

انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان نیز روزهای 21 تا 24 اسفند در تهران برگزار می گردد و این درحالی است که برگزاری مسابقات اوپن به خواست کادرفنی تیم ملی حذف شده است.

استارت اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات دنیای و آسیایی از 8 فروردین ماه زده خواهد شد و این تیم طی دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه در دو جام بین المللی پیروزی ترکیه و یادگار امام (ره) شرکت خواهد نمود.

شاگردان فرشاد علیزاده که سال 2018 در آسیا و دنیا رده اول را به خود اختصاص دادند تا اعزامی به دنیای بلغارستان 7 مرحله اردو را پشت سر خواهند گذاشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5017

به "برگزاری مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان در اسفند ماه، شاگردان علیزاده با 7 اردو و 2 تورنمنت بین المللی به جهانی می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان در اسفند ماه، شاگردان علیزاده با 7 اردو و 2 تورنمنت بین المللی به جهانی می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید