برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در افغانستان اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع وجود پیامبر اسلام(ص)؛ عامل اصلی وحدت و همدلی بین مسلمانان می پردازد.

برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در افغانستان اعلام شد

تهیه و چاپ نشریه پیغام متین ویژه هفته وحدت، تهیه و چاپ بروشور با عنوان هفته وحدت در هزار نسخه و توزیع در محافل اهل سنت و تشیع، برگزاری همایش عوامل و موانع وحدت توسط دانشجویان اهل سنت، برگزاری همایش وحدت عامل پیشرفت و عزت مسلمانان توسط دانشجویان شیعه و سنی از جمله این برنامه هاست.

همچنین، نشست با موضوع وحدت با همکاری مؤسسه آریا زمین با حضور 30 تن از اساتید و علما اهل سنت و تشیع و میزگرد تلویزیونی با حضور علما اهل سنت و تشیع برگزار می گردد.

اهدای لوح یاد بود به تعدادی از علما تشیع و تسنن و برگزاری مسابقه چهار جوابی در فضای مجازی با موضوع وحدت؛ عامل عزت و تهیه دهها کلیپ با موضوع وحدت و نشر در فضای مجازی از دیگر برنامه های هفته وحدت است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3006

به "برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در افغانستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در افغانستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید