برنامه جدی راهنمایی انتها نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99

به گزارش مهسان بلاگ، راهنمایی سرانجام نامه و رساله های تحصیلات تکمیلی در جهت تبدیل شدن به کسب و کار با حمایت پارک علم و فناوری در سال 99 با قوت در دانشگاه تهران ادامه می یابد.

برنامه جدی راهنمایی انتها نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، کارآفرینی یکی از اولویت های دانشگاه تهران است و در این زمینه طرح های مختلفی از جمله طرح رویش و شکوفایی، شبکه فن آوری دانشگاه، مراکز نوآوری، آموزش های آزاد، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره، دوره های دو وجهی و دوره های کهاد تا به امروز در این دانشگاه به اجرا درآمده است.

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه کارآفرینی در سال 98 در این دانشگاه، از پیگیری جدی برنامه های مربوط به کارآفرینی در سال 99 اطلاع داد.

وی اظهارداشت: یکی از اولویت های مد نظر دانشگاه، افزایش کارآفرینی است که پارک علم و فناوری از جمله بخش های موثر دانشگاهی برای تعامل دانشگاه و جامعه محسوب می گردد تا با یاری این امکان، دستاوردهای علمی دانشگاه ها به کسب و کار تبدیل شده و کاربردی شوند.

به گفته نیلی، از این رو، در سال 98 برنامه های مربوط برای راهنمایی بیشتر سرانجام نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی در راستا تبدیل شدن به کسب و کار با حمایت پارک علم و فناوری پیگیری شد.

توسعه 2 برابری فضاهای قابل استفاده برای پارک علم و فناوری

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: در نتیجه این برنامه ها توسعه فضاهای مختص به پارک علم و فناوری هم در دستور کار جدی نهاده شد و فضای قابل استفاده به بیش از 18 هزار مترمربع افزایش یافت و 35 هزار مترمربع فضا هم در حال ساخت است.

وی گفت: از 80 هسته حمایت شد و در سال 99 از هسته های بیشتری در جهت ایجاد کسب وکار و کارآفرینی حمایت خواهد شد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42649

به "برنامه جدی راهنمایی انتها نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جدی راهنمایی انتها نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید