اونای امری: پیروزی مهمتر از گل نخوردن است، نگران بودم گل دیگری دریافت کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، اونای امری بیش از گل نخوردن از کسب پیروزی رضایت دارد.

اونای امری: پیروزی مهمتر از گل نخوردن است، نگران بودم گل دیگری دریافت کنیم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری پس از فزونی تیمش مقابل هادرزفیلد در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، پیروزی را مهمتر از گل نخوردن دانست. سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: این پیروزی بسیار مهم بود، هم از لحاظ کسب امتیاز و هم از لحاظ نزدیک شدن به 4 تیم نخست. پیروزی در این بازی به ما اعتماد به نفس داد تا هدف مان را در لیگ برتر انگلیس را جدی تر دنبال کنیم. من خوشحالم چون خیلی خوب کار کردیم. همه بازیکنان به سختی کوشش کردند و از نحوه عملکردمان رضایت کامل دارم. همواره به دنبال دستاوردهای بزرگ هستم. مستحق اختلافی بیش از 2 گل در نیمه نخست این بازی بودیم. 2 گل کافی به نظر نمی رسید ، چون اگر آن ها گل می زدند، ما را به دردسر می انداختند.

وی در ادامه اضافه نمود: قبول دارم که دیدن بازی از روی نیمکت آسان تر از درون زمین است اما بازیکنان خوب کار کردند. نگران بودم گل دیگری دریافت کنیم اما بازی را بردیم. کلین شیت هم بسیار مهم است، با این حال پیروزی اهمیت بیشتری دارد. ممکن است گل نخورید اما بازی را هم نبرید!

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5361

به "اونای امری: پیروزی مهمتر از گل نخوردن است، نگران بودم گل دیگری دریافت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: پیروزی مهمتر از گل نخوردن است، نگران بودم گل دیگری دریافت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید