انهدام 2 پهپاد مهاجم تروریست ها توسط پدافند هوایی پایگاه حمیمیم

به گزارش مهسان بلاگ، وزارت دفاع روسیه از منهدم شدن 2 پهپاد مهاجم متعلق به تروریست ها که به سمت پایگاه هوایی-نظامی حمیمیم در خاک سوریه در حال پرواز بودند، توسط پدافند هوایی مستقر در این پایگاه خبر داد.

انهدام 2 پهپاد مهاجم تروریست ها توسط پدافند هوایی پایگاه حمیمیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت دفاع روسیه بیان نمود که 2 پهپاد تروریست ها در نزدیکی پایگاه هوایی-نظامی حمیمیم در خاک سوریه توسط موشک های زمین به هوای مستقر در این پایگاه نابود شدند.

بر اساس این اطلاعات، حمله توسط پهپادهای مهاجم سه شنبه شب انجام شد ولی این پیروزیت حاصل شد تا پهپادهای تروریست ها در فاصله امن از پایگاه هوایی منهدم شوند. این حمله از جهت شمال غرب به این پایگاه اجرا شده بود.

وزارت دفاع روسیه یادآور شد که پایگاه هوایی حمیمیم به فعالیت معمولی خود ادامه می دهد و هیچ یک از نظامیان در این حمله آسیب ندیده و خسارتی نیز به جای گذاشته نشده است.

تروریست های مستقر در منطقه ادلب سوریه مرتباً تلاش می کنند تا به پایگاه های نظامی روسیه و مواضع ارتش سوریه حمله کنند و به طور مرتب رژیم آتش بس در منطقه کاهش تنش ادلب را نقض می کنند.

در اواسط ماه آگوست نیز وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که پدافند هوایی مستقر در پایگاه حمیمیم، پیروز شد تا 6 پهپاد مهاجم که به سمت این پایگاه هدف گیری شده بودند را منهدم کند.

سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه روز گذشته بیان نمود که این کشور در حال تجدید تجهیزاتی پایگاه هوایی-نظامی حمیمیم و مرکز لجستیکی ناوگان نظامی-دریایی خود در بندر طرطوس سوریه است. به گفته وی، وظیفه اصلی این وزارت خانه دفاع، حفظ و حمایت از آمادگی رزمی تجهیزات، فناوری های ویژه و نیروهای نظامی روسی در خاک سوریه است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16800

به "انهدام 2 پهپاد مهاجم تروریست ها توسط پدافند هوایی پایگاه حمیمیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام 2 پهپاد مهاجم تروریست ها توسط پدافند هوایی پایگاه حمیمیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید