افضل: کادرفنی تیم ملی فوتسال هر کاری دلش بخواهد می نماید!، باشگاه های بزرگ کنار بروند فاجعه می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا افضل، سرمربی تیم مس سونگون با انتقاد از کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نباید در اردوی چهار روزه کار بدنی با بازیکنان انجام گردد.

افضل: کادرفنی تیم ملی فوتسال هر کاری دلش بخواهد می نماید!، باشگاه های بزرگ کنار بروند فاجعه می گردد

علیرضا افضل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست 7 بر 4 تیم مس سونگون مقابل آذرخش بندرعباس در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتسال گفت: بچه ها در ابتدا خیلی خوب بازی را آغاز کردند و از حریف هم جلو افتادیم، اما متأسفانه با توجه به اینکه هوای بندرعباس شرجی بود، کمی دچار مشکل شدیم. ما هر چهار روز یک بار بازی می کنیم و به لحاظ نفرات هم با کمبود بازیکن روبرو هستیم، به همین دلیل به بچه ها فشار آمد و بدن آنها تحلیل رفت. بازیکنانی هم که از اردوی تیم ملی آمده بودند، نتوانستند در این بازی به ما یاری نمایند. متأسفانه با تمام اینها نتیجه ای که نباید رقم می خورد، رخ داد.

وی اضافه کرد: ما خودمان هم توقع این باخت نداشتیم. آذرخش در چند وقت گذشته استراحت نموده بود و از طرف مقابل تیم ما از زمانی که از تایلند برگشته، بازی های فشرده ای انجام داده است. اولادقباد و وفایی را هم در اختیار نداشتیم، علیرضا عسگری و سالار آقاپور هم در اردوی تیم ملی متأسفانه بدنسازی نموده اند و مصدوم بودند.

آیا با کار بدنی بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی مخالف هستید؟، سرمربی تیم مس سونگون در پاسخ به این پرسش گفت: بله من کاملاً مخالفم. مربیان تیم ملی می گویند تیم در اردوی روسیه مسئله ای بدنی داشته است، اما مگر می گردد در چهار روز کار بدنسازی انجام داد؟ تیم های دیگر بازیکنانشان در استراحت هستند، اما ما در کوران رقابت ها هستیم.

افضل در واکنش به این پرسش که آیا اعتراض خود را به اطلاع محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی رسانده است یا خیر؟، خاطر نشان کرد: خیر، فایده ای ندارد. آنها هر کاری دل شان بخواهد می نمایند!

وی در خصوص حاشیه ای این دیدار و درگیری حامد نجفی با عوامل برگزاری بازی توضیح داد: بله این اتفاق اتفاق افتاده است، اما با توجه به اینکه درگیری روی سکوها بود، ما ندیدیم. فقط یک صحنه دیدیم که سکوها شلوغ شده است و درگیری رخ داد. ظاهراً تصویربردار تیم آذرخش توهینی به مدیرعامل ما نموده و ضربه ای به او زده است. من هم کامل آن صحنه را ندیدم، ولی مثل اینکه در شلوغی ضربه ای به نجفی خورد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خاتمه با بیان اینکه بعضی ها برای تیمش حاشیه سازی می نمایند، یادآور شد: متأسفانه عده ای شیطنت می نمایند. نمی دانم چه مسئله ای با تیم مس دارند. به نظرم باید از باشگاه هایی که در فوتسال هزینه می نمایند، حمایت گردد. گفته اند من با علیرضا وفایی درگیر شده ام، اصلاً چنین چیزی نبوده است. وفایی دوست نداشت در تبریز بازی کند و به همین دلیل درخواست جدایی کرد. اینکه بگویند درگیر شده، اشتباه است. من می گویم نباید تیم های بزرگ را تخریب کنیم، چون اگر این باشگاه ها کنار بروند در فوتسال فاجعه می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21621

به "افضل: کادرفنی تیم ملی فوتسال هر کاری دلش بخواهد می نماید!، باشگاه های بزرگ کنار بروند فاجعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: کادرفنی تیم ملی فوتسال هر کاری دلش بخواهد می نماید!، باشگاه های بزرگ کنار بروند فاجعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید