اعلام اسامی نهایی ورزشکاران اعزامی در 13 رشته ، اعزام 209 ورزشکار به جاکارتا

به گزارش مهسان بلاگ، کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی از سوی مسوولان نهایی شد. با اعلام سرپرست کاروان در این دوره 209 ورزشکار راهی جاکارتا می گردد.

اعلام اسامی نهایی ورزشکاران اعزامی در 13 رشته ، اعزام 209 ورزشکار به جاکارتا

به گزارش خبرنگاران، هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، از سرانجام ثبت نام ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها اطلاع داد و اسامی ورزشکاران اعزامی کشورمان در 13 رشته ورزشی را بیان کرد.

هادی رضایی درباره اعزام کاروان ورزشی پاراآسیایی گفت: در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، ایران در بخش جانبازان و معلولین در 10 رشته و در بخش نابینایان و کم بینایان در 6 رشته حضور دارد که در سه رشته دو و میدانی، شنا و دوچرخه سواری در هر دو بخش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان نماینده داریم و در مجموع 136 ورزشکار در بخش آقایان و 73 ورزشکار در بخش بانوان از کشورمان در این بازی ها شرکت می نمایند.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: اسامی منتشر گردیده بر اساس آخرین ثبت نام انجام گردیده اعلام می گردد و بدیهی است ورزشکارانی که تا زمان اعزام به بازی ها شرایط مطلوب خود را از دست بدهند، از لیست حذف خواهند شد اما دیگر امکان افزوده گردیده نفر جدید وجود ندارد.

کاروان اعزامی کشورمان 10 مهرماه تهران را برای شرکت در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ترک می نماید و رقابت ها نیز از 14 تا 23 مهر ماه برگزار گردید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 448

به "اعلام اسامی نهایی ورزشکاران اعزامی در 13 رشته ، اعزام 209 ورزشکار به جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی نهایی ورزشکاران اعزامی در 13 رشته ، اعزام 209 ورزشکار به جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید