اعتراضمورینیو به اقدام بیرانوند و بازخوانی مصاحبه ویلموتس

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام انگلیس شب گذشته در آخرین ملاقات مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان تیم آنتورپ بلژیک بود. این بازی در شرایطی با دو گل به سود تیم انگلیسی تمام شد که علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی برای نخستین بار در ترکیب آنتورپ نهاده شد و عملکرد قابل توجهی داشت.

اعتراضمورینیو به اقدام بیرانوند و بازخوانی مصاحبه ویلموتس

سایت nieuwsblad بلژیک گزارش جالبی از جزئیات این مسابقه و عملکرد بازیکنان دو تیم منتشر نموده است.

در ابتدای این گزارش آمده است: اعتراض طرفداران بی تاب ایرانی انتها می تواند متوقف گردد: قهرمان ملی آنها برای اولین بار درون دروازه ایستاد. هرچند که او در این مسابقه بازنده شد و نتوانست اولین توپ بلند خود را پرتاب کند.

علیرضا بیرانوند در کنار ژوزه مورینیو

این سایت سپس به بازخوانی صحبت های مارک ویلموتس سرمربی سابق ایران پرداخت و نوشت: مارک ویلموتس قبلاً به ما گفته بود که بیرانوند توپ هایش را (با دست) بیش از 70 متر پرتاب می نماید. پرتاب های بیرانوند در بازی دیروز نزدیک به همین بود. او همچنین لو سلسو و وینیسیوس را با سیوهای خوب خود به مدت یک نیمه منتظر نگه داشت.

nieuwsblad در ادامه به تمجید از اعتماد به نفس و عملکرد خوب تیم آنتورپ پرداخت و نوشت: مورینیو فکر می کرد که بعد از 45 دقیقه باید دخالت کند و با برخواین یک وینگر جدید به تیم اضافه کند. مورینیو واقعاً می خواست برنده گردد چون وقتی بیرانوند ادامه بازی را به تاخیر انداخت (وقت کشی کرد) بلافاصله برای اعتراض به سمت داور چهارم رفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70848

به "اعتراضمورینیو به اقدام بیرانوند و بازخوانی مصاحبه ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضمورینیو به اقدام بیرانوند و بازخوانی مصاحبه ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید