ادامه تنش ها بر سر پرونده جنجالی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا به شدت مخالف حضور بازپرس ویژه پرونده روسیه در کنگره برای ادای شهادت در برابر نمایندگان است.

ادامه تنش ها بر سر پرونده جنجالی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه با انتشار توئیتی نوشت: رابر مولر بازپرس ویژه پرونده روسیه نباید در برابر نمایندگان کنگره درباره گزارش اخیرش در خصوص دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی، شهادت بدهد.

این در شرایطی است که ترامپ دو روز قبل از آن گفته بود که دادستان کل آمریکا باید درباره این مسئله تصمیم گیری کند که آیا مولر در کنگره شهادت بدهد یا نه.

ترامپ افزود: پس از بیش از 35میلیون دلار هزینه در مدت دو سال، مصاحبه از 500 نفر و استفاده از 18 نماینده خشمگین دموکرات که به شدت از ترامپ متنفر هستند و 49 مأمور اف بی آی، و گزارشی که نشان می دهد هیچ گونه تبانی وجود نداشته است، چرا دموکرات های کنگره اکنون می خواهند مولر شهادت بدهد؟

وی در این پیام توئیتری نوشت: آیا آنها از اینکه هیچ گونه تبانی وجود نداشته است، خشمگین و ناراحت هستند؟ هیچ جرمی وجود نداشته غیر از آنکه طرف مقابل مرتکب آن شده است. رابرت مولر نباید شهادت بدهد.

گزارش مولر حاوی اسناد و مدارکی است که اقدام ترامپ در جلوگیری از اجرای عدالت را تقویت کرده است.

رهبران دموکرات بر این باورند که گزارش مولر می تواند نقشه راه مهمی برای ادامه تحقیقات آنها درباره ترامپ باشد.

نتایج تحقیقات مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نشان می دهد که کمپین انتخاباتی ترامپ هیچ گونه تبانی یا همکاری با روسیه نداشته است، ولی مولر نتوانسته است به این جمع بندی برسد که آیا ترامپ مانع از اجرای عدالت شده است یا نه.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9037

به "ادامه تنش ها بر سر پرونده جنجالی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تنش ها بر سر پرونده جنجالی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید