احداث بندر چوب در گمیشان نیازمند حمایت های دولت است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رامین نورقلی پور شامگاه دوشنبه در نشست شورای هم خانواده صنعت، معدن، اصناف و تجارت گلستان که در شهرک صنعتی کردکوی برگزار گردید، اظهار کرد: هم اکنون در کشور شاهد کاهش رشد مالی هستیم و این موضوع نمی تواند با افزایش اشتغال و آمار منتشره در این حوزه مطابقت داشته باشد.

احداث بندر چوب در گمیشان نیازمند حمایت های دولت است

وی با تاکیئ بر این که تسهیلات پرداخت شده در حوزه اشتغال باید راستی آزمایی گردد، اضافه نمود: گلستان صنایع پیشران ندارد و احتیاجمند راه اندازی پروژه های متوسط و بزرگ در استان هستیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور از پروژه های بزرگ، احداث پتروشیمی نیست هرچند پتروشیمی گلستان از گذشته به ارث رسیده و ناچار پیگیر اجرای آن هستیم.

وی با بیان این که باید بر مبنای قابلیت های استان، صنایع متوسط در استان اجرایی گردد، ادامه داد: ایجاد بندر پیشران توسعه در گلستان است و احداث آن احتیاجمند حمایت های دولت است.

نورقلی پور اضافه نمود: با توجه به اجرای 10 ساله طرح ممنوعیت بهره برداری از جنگل ها، کشور احتیاج فزاینده ای به واردات چوب پیدا می نماید و گلستان تنها استانی است که ظرفیت احداث بندر و بارانداز چوب را دارد.

وی با تاکید بر این که دولت برای احداث بندر و بارانداز چوب در گمیشان حمایت کند، توضیح داد: تمام شرایط لازم برای واردات گرد و بنیه و چوب جام در استان وجود دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4550

به "احداث بندر چوب در گمیشان نیازمند حمایت های دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث بندر چوب در گمیشان نیازمند حمایت های دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید