آخرین خبر از نیمکت پیکان: مذاکره با حسین فرکی یحیی، گزینه نهایی پیکان تهدید شیعی به استعفا از مدیرعاملی پیکان

به گزارش مهسان بلاگ، بعد از جدایی عجیب جواد نکونام، قرار است ظرف امروز و فردا، پیکان جلسه نهایی را با حسین فرکی بگذارد و این مربی کار خود را رسما شروع کند. این آخرین اتفاقی است که در باشگاه پیکان اتفاق افتاده است.

آخرین خبر از نیمکت پیکان: مذاکره با حسین فرکی یحیی، گزینه نهایی پیکان تهدید شیعی به استعفا از مدیرعاملی پیکان

از نکو، تارتار و یحیی تا فرکی

پیکان بعد از جدایی مجید جلالی، ابتدا با یحیی گل محمدی مذاکره کرد. سرمربی پدیده که نیم فصل درخشان را همراه این تیم سپری کرد اما اوضاع نابسامان مالی در تیم مشهدی، او را در آستانه ترک و جدایی قرار داد. پیکان با گل محمدی دور یک میز نشست، شرایط خود را گفت، شرایط او را شنید و قرار شد طرفین بعد از سفر یحیی به دبی برای شروع همکاری به توافق برسند. توافقی که هیچ گاه رسمی نشد، چون پیکان پاسخ منفی گل محمدی را شنید و قید او را زد.

  • یحیی، گزینه نهایی پیکان

    بعد از گل محمدی نوبت به مهدی تارتار رسید. سرمربی موفق پارس جنوبی جم که مذاکره کوتاهی با مدیران پیکان انجام داد اما به توافق مالی نرسید. او دوست نداشت در این برهه، راهنمایی پارس جنوبی جم را رها کند و روی نیمکت تیمی بنشیند که همین حالا در رده پایین تری نسبت به تیمش نهاده شده است.

    در حین مذاکره با تارتار، پیکان با جواد نکونام هم جلسه گذاشت. طرفین روی قراردادی به مدت یک فصل و نیم به توافق رسیدند. دستمزد نکونام در پیکان هم معین شد، 400 میلیون برای نیم فصل دوم لیگ هجدهم. فصل بعد هم مقرر شد طرفین برای بحث مالی قرارداد به توافق برسند.

    همه چیز نهایی شد و البته مدیران پیکان برای مذاکره با نکونام، نظر مثبت مسئولان نساجی را هم گرفتند اما به یکباره ماجرا در مسیر دیگری نهاده شد. مدیران عالی رتبه ایران خودرو مخالفت خود را با جذب سرمربی تحت قرارداد نساجی اعلام کردند و به همین دلیل دوباره روز از نو شد و روزی از نو.

    تصمیم هیات مدیره پیکان و مدیرعامل این باشگاه، با نظر رییس ایران خوردو وتو شد تا بی اختیار یاد جمله معروف علی پروین در حدود دو دهه قبل بیفتیم. وقتی از پروین پرسیدند کمیته فنی، در جواب گفت: کمیته فنی یعنی کشک. در پیکان هم این اتفاق درباره مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اتفاق افتاده و تصمیم آن ها را رییس کارخانه نپذیرفته است. همین بهترین بهانه است تا محمود شیعی، مدیرعامل پیکان با استعفای احتمالی به این موضوع واکنش نشان بدهد.

    • تهدید شیعی به استعفا از مدیرعاملی پیکان

      حضور نکونام در پیکان، به همین سادگی منتفی شد تا به دستور مدیرعامل ایران خودرو، یک مربی آزاد روی نیمکت این تیم بنشیند. مربی آزاد هم کسی نیست جز حسین فرکی که گویا ظرف روزهای قبل با مدیران باشگاه پیکان به توافق نسبی رسیده و بعید نیست این تفاهم روی کاغذ بیاید و این مربی 62 ساله راهنمایی پیکان را بر عهده بگیرد. -

      قرار است ظرف امروز و فردا، پیکان جلسه نهایی را با حسین فرکی بگذارد و این مربی کار خود را رسما شروع کند. این آخرین اتفاقی است که در باشگاه پیکان اتفاق افتاده و فعلا همه روی نام حسین فرکی به جمع بندی رسیده اند. مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد، مثل اتفاق های قبلی و منتفی شدن حضور جواد نکونام در پیکانشهر.

      1

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4151

به "آخرین خبر از نیمکت پیکان: مذاکره با حسین فرکی یحیی، گزینه نهایی پیکان تهدید شیعی به استعفا از مدیرعاملی پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از نیمکت پیکان: مذاکره با حسین فرکی یحیی، گزینه نهایی پیکان تهدید شیعی به استعفا از مدیرعاملی پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید